WE ARE WHAT WE DO

1 08 2007

plasticbag.jpg

Foi recentemente que Biti Averbach postou sobre as famosas e corretas sacolasem tecido da designer inglesa Anya Hindmarch, para ler clique aqui. Agora o site de fofocas HolyMoly decidiu atacar com a campanha “I am a plastic bag” indo contra o sucesso fashionista de Anya. O que você acha disso tudo?

“The must-have bag of the season costs a fiver from a supermarket, and hits the shelves on Wednesday. Is it a fashion statement or for those taking a green stance – and does it matter?” Disse Denise Winterman, BBC.

“The bag sends out a message that the consumer is intelligent” Disse Jonathan Gabay, Brand expert.  

anya_bag.jpgPara conhecer o trabalho de Anya, clique aqui.

Advertisements

Actions

Information

3 responses

2 08 2007
Daniel Amarhal

Eu não quero uma plastic bag… e agora?

Passa no The Satis/fashion que tem entrevista luxo!
Beisousssssssssss

7 08 2007
Biti Averbach

Thanx pela citação! Adorei!
bjs

21 08 2007
Glauco Sabino

Eu achei o máximo! Li que várias empresas e marcas andaram lançando suas “not plastic bags”… Virou palhaçada: vender consciência ecológica à 30 libras é de morrer, não acha? Isso não quer dizer que eu apoie a poluição. Mas o povo deturpa o conceito e esquecem o que motivou a artista a criar aquilo… uó.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: